12. helmikuuta 2014

11 kysymyksen haaste

Minut haastoi: Pinsku Pöö

SÄÄNNÖT Jokaisen haastetun pitää tietää;
1. Kertoa 11 asiaa itsestään
2. vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Haastetun tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200lukijaa
5. Haastetun tulee kertoa kenet on haastettu
6. Ei takaisin haastamista

11 asiaa minusta:

1. Tykkään laulamisesta
2. Piirrän nykyään todella harvoin

3. Olen tylsistynyt arki elämääni
4. Olen ajatellut asettaa minulle & Santulle tavoitteita
5. Rakastan kaikkea vihreää!
6. Syntymäpäiväni on 4.Maaliskuuta
7. Olen asunut Vantaalla
8. Olen harrastanut KEPPIHEVOSIA :D (kaikki kepparit löytyvät vieläkin minulta)

9. Lonkkavikainen öttimönkijäinen
10. Blogipostaus varastoni on tyhjillään..
11. Omistan kaapillisen Manga pokkareita

Haastajan kysymykset:
1. Kuinka pitkä olet?

En muista viimekertaista mittaus tulosta mutta olen n. 167cm pituinen
2. Harrastatko ratsastusta? 
Kyllä. :)
3. Mitä eläimiä teillä on?

No meilläpä on 3kpl pehmoisia kissoja ja minulla on oma hevonen Santtu. Omistan myöskin koiran. :)
4. Onko koulussa kivaa?

En ole koulussa enää.
5. Luetko blogiani?

En
6. Tiedätkö blogin Bonbonponi?

Kyllä
7. Mikä kouluaine on tylsintä?
Tylsintä oli uskonto :D
8. Miten kauan olet yleensä tietokoneella?

Melkein kokopäivän aina töiden jälkeen jos ei ole muuta tekemistä.
9. Onko sinulla ollut pitkään jo blogi?

Olen yrittänyt aloittaa kunnon bloggaamista jo muutaman vuoden ajan aina yläasteelta alkaen, mutta aina kaikki on mennyt mönkään. Nyt on tämä blogi pysynyt hereillä mistä ole tyytyväinen :)
10. Pidätkö koulun liikunta tunneista?

Hyi. Liikuntatunnit tuottivat vain kipua ja tuskaa. Onneksi ei tarvitse enää niissä virua.
11. Minkälainen olet luonteeltasi?

Olen luonteeltani energinen, mutta uusille ihmisille todella ujo. Utelias, muta silti aika sisäänpäin kääntyvää tyyppiä menneisyyteni vuoksi. Olen kuitenkin aina pirteä hyvinä päivinä ja hymyilen paljon. :) Ja sekopääksi minua kutsuvat! :D
 
Kysymykset Haastetuille;
1. Missä vesimeloni kasvaa?

2. Oletko tyytyväinen elämääsi?
3. Onko sinulla harrastuksia? Mitä?
4. Onko ihminen koskaan oikeasti käynyt kuussa?
5. Mikä on elämässä parasta?
6. Omistatko yhtään karvaturjaketta(eläintä)?

7. Suhtautuisiko ihmiset eritavalla metsästykseen jos eläimet puhuisivat kuten me?
8. Maailman paras keksintö?
9. Mikä on eniten kuluttamasi nettisivu?
10. Mitä sinä syöt aamupalaksesi?
11. Oletko mielestäsi fiksu?


HAASTAN:
En haasta tähän ketään sillä en löydä blogeja joita voisi/viitsisi haastaa. Joten jos haluat vastata näihin kysymyksiini niin oleppahyvä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti