28. marraskuuta 2013

Joululahja toiveita!

Tässä pieni välipostaus kertomaan että olen vielä täällä! :D
Eli joululahja toiveita. Mutta seuraava postaus on joko toivekuvapostaus tai sitten varuste video postaus! (:
Santulle tavaraa.
Muutamia otsapantoja olisi kiva saada lisää sillä minulla ei ole kuin kaksi tylsää.. :D
Lyhyt satulavyö missä D-rinkula(Olen yrittänyt metsästää tämmöistä kirppiksiltä ja facebookista)
Nätti lampaankarva romaani
Uudet ja vahvemmat narupäitset
Linimentti(Meiltä löytyy vain lämpölinimentti)
Kurvahuppuja! :D
Uusi ruskea satula, edellinenkin on hyvä mutta jos saisin vaihdettua sen välirahalla vaikkapa hyvään ruskeaan yleis satulaan.
SELÄNLÄMMITIN! On sinäänsä ykkösenä listalla sillä pojan selkäkivut..
 
Nämä minulle!
Eli hyvä ja lämmin topparatsastustakki
Uusi nätimpi kypärä
Hanskoja, sillä vanhat alkavat olla jo aika risat
Uudet VIHREÄT ratsastushousut, olen halunnut joko koko vihreät tai sitten ruskea/vihreä ruudulliset housut jo pitkään!
Sitten tietysti joku nätti vyö pitämään pöksyjä ylhäällä! :D
Tässä sitten hieman ''arkisempaa'' toivelistaa. (:
Eli limenvihreät shortsit ensi kesään!
Haluan vihreitä ja sinisiä rastoja että voisin olla edes joskus tyylikäs!
Joitakin kivoja paitoja, mieluiten CupCake cult, joista en jaksanut etsiä erikseen kuvia.
Ihania hamosia halajan! :D
Ja vihreää hiusväriä, jospa pääsisin ja uskaltaisin taas blondatah iukseni niin saisin vaaleampaa väriä hiuksiin. (:

Tässäpä nämä sitten oli! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti