4. maaliskuuta 2014

Hyvää Syntymäpäivää mulle!

Tänään on se päivä. Päivä jota olen odottanut. Päivä jota olen toivonut. Päivä, jona täytän 18-vuotta!

Kyllä rakkaat lukijat, naapurit, kirput, karvakorvat ja sukulaiset! Tämä tyttö täytti nyt iän jota kutsutaan täysi-ikäisyydeksi. Hah!
Ollaan yhden vuoden taas vanhempia muttei fiksumpia, vai mitä? :D

Värjäsin hiukseni ''synttäripäivän kunniaksi'' uusin värein ja olen tyytyväinen niihin. Myöhemmin tiedossa enemmän kuvia näistä ja selkeämmin, nämä olivat tämmöiset pika kuvat kun jokunen facebookissa pyyteli kuvaa niistä. :3


Huomenna on kengitys taas ja sitä olen odotellut, tuntuu että herran kaviot kasvavat ylinopeasti. Noh, en varmaankaan ole ainoa joka näin tuumii hevosestaan?
Santun ruokavalio on myöskin muuttumassa, tiputan racing prixin pois ja vaihdan sen kaurattomaan mysliin sillä herralle kertyy kaurapohjaisesta ruoasta liikaa energiaa mitä nyt olen huomannut. Lisänä tupsahtavat sitten biotiini sekä pellavainen messiin. Herra on pärjännyt hyvin pelkällä prixillä ja mineral plussalla mutta haluan nyt lisätä siihen enemmän tuhtia nyt kun kesäkin kohta koittaa(joo pyh, lunta sataa taivaan täydeltä) ja päästään kunnolla treenaamaan niin hevonen tarvitsee enemmän ruokaa pötsiin ja vitamiineja. :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti