10. marraskuuta 2013

Vastaukset kysymyksiin

Nyt kun ei kysymyksiä enää nähtävästi tule niin päätin tehdä tämän vastaus postauksen (:
Ja mitä arvontaan sitten tulee, osa teistä osallistui ja arvoin tämän niin että kirjoitin numerolapuille nimenne ja nostin kolme lappua jotka pistin rytistettyinä pöydälle ja valitsin siitä yhden jonka avasin ja.. Arvonnan voitti Inka Isaksson, onnea! Olen laittanut sinulle sähköpostia. ^^
Mutta nyt vastaillaampas kysymyksiinne!

Laura
Milloin/minkä ikäisenä innostuit hevosista?
-Innostuine hevosista jo pienenä tyttönä kun äitini vei minut ratsastamaan pikkuisella ponilla, voisin sanoa että suurin into alkoi 5-vuotiaana. (:
Millainen ois sun unelmakopu?
-Unelmien hevonen olisi kimo islanninhevonen jonka luonne olisi nöyrä, miellyttämishaluinen mutta ehkä hieman haasteellinen ;)


Soila
Miten sä voit osata piirtää noin hyvin?? :o
-
Tekemällä oppii. Se on hankalaa mutta kun pääsee jyvälle, se on jo hieman helpompaa! (:
Mikä Santussa on parhainta?
-
Santussa on parhainta sen ihastuttava luonne ja surullinen katse
Mikä Santussa on huonointa?
-
Hmm.. Ehkä sen villi juokseva luonne mihinkä se on kasvanut kiinni entisenä ravurina.
Paras luonteenpiirteesi?-Ehkä se kun osaan olla oma itseni (:
Mikä on asia, jonka haluaisit muuttaa itsessäsi?-Haluan lisää itsevarmuutta
Mikä on aisa, jonka haluaisit muuttaa omassa elämässäsi?
-
Haluaisin muuttaa pieniä seikkoja menneisyydessäni etten olisi tämmöinen ujo piimä
Lempihevos/poni rotusi?-Lämminverinen & issikka (:
Santun hassuin tapa?
-
Jos Santtu vahingossa kolauttaa turpansa minun päähäni tai puraisee sormea herkkua antaessani se pysähtyy tuijottamaan minua korvat hörössä höristen ja kuin pyytäen anteeksi (:
Hyviä puolia bloggaamisessa?
-
Saan jakaa omia ajatuksiani ja kokemuksiani
Huonoja puolia bloggaamisessa?
-En ole bloggannut niin pitkään vielä että näitä olisi tullut eteen mutta en jaksa joskus kirjoittaa :D

Kirsi A
Oletko ratsastanut ratsastuskoulussa?
-
Aloitin ratsastamiseni ratsastuskoulusta ja olen ratsastanut säännöllisesti elämästäni 8vuotta, loput neljä olen ratsastanut silloin tällöin työnä, kouluttajana tai kaverin hevosilla (:
Kuinka usein liikutat Santun?-Pyrin liikuttamaan Santtua vähintään neljänä päivänä viikossa, mutta kun Santtu oli nyt saikulla niin liikutukset jäivät siihen seinään. Nyt pikkuhiljaa aloitamme taas rutiinit.
Onko Santtu unelmiesi hevonen?
-
Santtu ei ole vielä unelma, mutta unelmien kukka joka ei ole päässyt vielä puhkeamaan kukkaan.
Haluaisitko harrastaa jotain muuta?
-Harrastin joskus karatea ja se voisi olla kivaa taas aloittaa (:

Saara Korhonen
Mikä oli ensimmäinen hevonen tai poni millä ratsastit?
-Ensimmäinen poni oli pieni musta shetlanninponi nimeltä Roosa. (:
Oletko ikinä ajanut hevosella tai ponilla?
-Olen ajanut hevosella, mutten ole päässyt vielä ajamaan ponilla

Venla Ropponen
Ootko vielä Chrisin kanssa yhessä?
-Olemme
kuin kauan ootte ollu yhessä?
-
Kohta kaksi vuotta (:
Mitä lemmikkejä sulla on?-Meillä on kaksi aikuista kissaa ja nyt neljä kissanpentua, minulla on myös hevonen(Santtu). Minulla on myös koira nimeltä Puffe joka asuu äitini luona.
Mikä on sun lempiruoka?
-Lasagne :3

Netta
Miten/Millä oot tehny ton bannerin?
-Teen kaiken grafiikkani Gimp 2.8 ohjelmalla
Onko sulla murtunu mitään luita?
-Minulla on murtunut ranne toisella luokalla ollessani
Aijokko tehä videoita?

-Yritän, olen hankkimassa uutta parempaa kameraa (:
Kaua oot rattastanu?-12 vuotta
Mikä on pahin juttu mitä sulle on tapahtunu?

-Vai että pahin.. Hmm.. No sanotaanko että lapsuus ei ollut mitään ruusuilla tanssimista.

Anu Kyösti
onko sulle käynyt hevosten kanssa jotain mieleenpainuvaa "onnettomuutta" tms?
-No ratsastin äitini enon(Santun kasvattaja) suomenhevos tammalla jota koulutettiin ratsuksi aitauksessa ja satulavyö oli jäänyt liian löysälle(En itse varustanut hevosta) ja satula pyörähti hevosen mahan alle ja sain kaviosta muutaman kerran päähän ja jalkani jäi jalustimeen kiinni. Hevonen veti minua ympäri peltoa ennenkuin jalka pääsi irti ja makasin maassa. En muista tätä omasta muististani vaan minulle kerrottiin tämä. Minulla pimeni kun aloin kallistua satulan kanssa hevosen vasemmalle puolelle. :D Seuraava muistikuva oli sairaalassa herääminen.
oletko tyytyväinen elämääsi nyt?

-Olen ihan tyytyväinen (:

Inka Isaksson
onko sinulla käynyt hevosen kanssa jotain jota kadut?
-No joskus suutuin ja ärsyynnyin yhteen hevoseen ja annoin raipan laulaa.. En lyänyt kovaa mutta hevonen vinkuroi niinkin ihanasti että se oli pakko tehdä. Kadun myöskin sitä että myin Santun pois, mutta onneksi se on minulla taas.
Oletko aina osannut piirtää hyvin?
-
En itse osaa katsoa piirrustuksiani hyvinä, mutta tästä saatat saada jotain kuvaa taidoistani.
Rakastatko hevosia enemmän kuin kissoja (voi vastata molempia) ?
-Voisin sano etten ole kissaihmisiä mutta meilläpä niitä nyt on kaksi :D Heti kun hankimme Midgetin kissarakkauteni nousi. Mutta kyllä hevoset ovat ykkös sijalla.
Oletko koskaan mennyt ilman satulaa esteitä?
-Olen, monestikkin (:
Tykkäätkö koirista?
-Tykkään. Minulla on oma koira mikä asustaa äitini luona ja äidilläni on 16vuotias lapinkoira (:
Pidätkö ulkoasustasi?

-En oikeastaan mutta kyllä se kelpaa (:

Anette Soronen
lempi hevosesi?
-Santtu, ehdottomasti
moni vuotiaana aloit piirtämään kuuvia ns. säännöllisesti?
-Hmm.. luultavasti 7 vuotiaana :D
haluaisitko santun omaksesi?
-Santtu on minun oma hevoseni. (:
harrastatko muuta kuin ratsastusta ja piirtämistä?

-Valokuvausta, laulamista ja pelaamista :D

Emppuu---
Milloin aloitit ratsastuksen?
-Viisi vuotiaana (:
Muistatko kellä hevosella/ponilla menit ensimmäistä kertaa?
-Ensimmäinen poni oli pieni musta shetlanninponi nimeltä Roosa. (:
Mikä oli lempi hevosesi ennen Santtua?
-Santtu on aina ollut ykkös hevonen minulle. Olen tuntenut sen varsasta asti (:
Kuva otettu 2004. Minä ja Santtu
Mistä eläimistä pidät?
-
Hevoset, sudet, kissat, koirat ja rotat (:
Oletko koskaan matkustanut etelään?-Olen. Olen ollut ainakin kolmessa maassa Suomen lisäksi :D
Jos saisit päättää ihan minkä kielen vain, mitä osaisit puhua, mikä se olisi?
-Japani (:
Lempiohjelma?
-Ei ole sellaista lempparia mutta tykkään eläin(pelastus) ohjelmista :D
Lempibändi ja siitä bändistä lempibiisi?
-Linkin Park - In the end
Kuinka kauan olet piirrellyt?

-Lähes koko elämäni, aina siitä lähtien kun kynä pysyi kädessä. (:

Nimettömiä kysymyksiä
Oliko kissanpennut suunniteltuja?
-Kissanpennut olivat osittain suunniteltuja. Olimme jo pitkään miettineet Midgetin astuttamista että saamme siltä pennun ja kun kolli ilmestyi pihaan naapurista, oli siihen mahdollisuus. :D
Oletko tyytyväinen että sait Santun takas?
-Olen! Ehkä onnellisin tyttö koko maailmassa. (:
Idoli?
-Idoleita minulla ei taida olla muita kuin Klaus.F Hempfling jolta löytyy youtubesta kanava nimellään ja minulla on yksi englanninkielinen kirja häneltä liittyen hevosiin (:
Sinun ja poikaystäväsi tarina lyhyesti?
-Tutustuimme Chrisin kanssa eräänlaisessa tapahtumassa nimeltä Tracon. Tarcon on cosplay tapahtuma mikä järjestettiin tampereella 2011. Ihastuin tuohon mustatukkaiseen, sinisilmäiseen komistukseen hetken halailun johteena mutta tämä oli varattu. Joten en voinut sille mitään muuta kuin odottaa tai elää eteenpäin. Tein kumpaakin. Eli elin eteenpäin päivä kerrallaan ja odotin tilaisuuttani salaisesti. Yli puolenvuoden jälkeen Chris erosi ollessaan intissä ja juttelimme sinä iltana facebookissa ja hän pyysi seuraa jolloin tajusimme asuvamme vain 45min päässä toisistamme joten hän tuli meille yöksi. Siinäpä juteltiin ja tutustuttiin kunnes olimme siinä pisteessä että Chris suuteli minua. Ja meistä tuli pari. Olin tietty yllättynyt sillä en olisi ikinä arvannut näin käyvän. Mutta näin kävi ja olemme onnellisesti yhdessä (: Suhteemme alkoi 19.2.2012
Unelmia kymmenen vuoden tähtäimellä?
-Sinäänsä minulla ei ole unelmia sillä elän päivä kerrallaan, mutta kllä niitä löytyy aina takataskusta. (: Muutaman voisin luetellakkin. ^^
1. Olen onnellinen hevosen omistaja vieläkin ja olemme saaneet Santun kanssa luotua yhteyden välillemme.
2. Onnellinen parisuhde, omakotitalo ja eläimet.
3. Olen päässyt näyttämään maailmalle mihin pystyn ja minulla on laulu ura, myöskin allekirjoitettu levytys sopimus olisi taskussa. ;)

2 kommenttia:

  1. Voi ei en voi uskoa että oikeasti voitin!:) Kiitos! Olen vastannu sähköposti viestiisi!:)

    VastaaPoista
  2. Onnea voittajalle ! (:

    VastaaPoista