19. marraskuuta 2014

Hei hei mitä kuuluu?

Miksi blogista on tullut niin hiljainen?
Tähän on muutama syy joista ajattelin teille nyt hieman avautua ja kertoa mitä tuleman pitää.


Varjossa Kasvanu
-blogi on ollut minulle viime talvesta minulle se tärkein 'ylimääräinen' asia johon olen yrittänyt panostaa mahdollisimma paljon ja hyvin. Nyt kuitenkin kun pääsin opiskelemaan haluamaani alaa Hingunniemeen on blogi jäänyt vähäisemmälle huomiolle minkä moni teistä varmaan ymmärtääkin.
Loin tämän blogin oikeastaan vaan itselleni hevospäiväkirjaksi ja te ihanat lukijat ja kommentoijat olette olleet ns. plussa voitto kovasta työstä joten te ansaitsette hieman selitystä hiljaiselolle. Vaikka pyrin tekemään postauksia vähintään kerran viikkoon, tuntuu se itsestäni todella vähäiselle määrälle ja se hieman ehkä masentaakin minua tietyllä lailla.
Joskus vaikka olisikin aikaa kirjoittaa uutta postausta julkaistavaksi taikka sitten varastoon myöhemmälle käytölle tulee aina jokin vastaan. Olen joko liian väsynyt tai vihdoinkin viikonloppua viettämässä kotona poikaystäväni veiressä enkä haluaisi ajan hukkaantuvan blogin kirjoitteluun. Joskus taas iskee kamala seinä vastaan jonka takia ajatukset eivät kulje enkä osaa aloittaa postauksen kirjoittamista.

Yksi suurimmista syistä miksi blogi on tippunut hiljalleen epäaktiiviseksi on Santtu joka majailee nyt kasvattajansa luona Leppävirralla. Minä en siis ole herran kanssa tekemisissä nyt niin paljoa, että saisin kirjoitettua hyvää tekstiä, joten sentakia on tullut vain kuulumis postauksia puhelinkuvilla varustettuna. Pääsen Santun luokse vain harvoina viikonloppuina jolloin en pääse käymään ollenkaan kotona moikkaamassa poikaystävää taikka kissojani. Pattitilanne on aina perjantaisin bussiin hypätessä, että minnekkäpäin sitä sitten aina lähtisi, joko kotiin tai mökille Santun luokse. Päätös on ollut aina vaikea ja olen päätynyt vuorotellen molempiin paikkoihin mikä raastaa hermojani, mutta tähänkin on tulossa hyvä muutos. Minä ja poikaystäväni olemme muuttamassa vuodenvaihteessa lähemmäksi Santtua ja juna asema löytyy myös kyseiseltä paikkakunnalta joten pääsen viikonloppuisin niin kotiin kuin Santunkin luokse. Hip hei! Tästä saa olla iloinen, mutta onhan tässä vielä asunnon etsiminen ja muuttokuorma edessä jotka täytyy hoitaa asiallisesti.


Ja vielä yksi asia mistä haluan informoida näin 'vakavasti', liittyy kouluun. Minä en opiskele koulussa tällähetkellä 'normaalisti' vaan opiskelen oppisopimuksella koulun tallilla eli hoidan tallia ja hevosia tallityöviikoilla(''päikkä'') työskentelevien opiskelijoiden kanssa, mutta minä käyn kuitenkin normaalit ajo- ja ratsastustunnit muiden luokkalaisteni kanssa. Kirjallisista aineista minun ei tarvitse nyt siis huolehtia vaan teen ne tässä sivussa miten jaksan ja kerkeän. Viikonloput ovat kuitenkin normaalisti vapaita jolloin pääsen huilaamaan kotiin tai Santun luokse.

Mitäpä sitten tuleman pitää? Siinäpä vasta pulmallinen kysymys. Postaustahti jatkuu varmasti vielä jonkinaikaa 1postaus per. viikko, mutta kuvien laatu saattaa parantua ensiviikon jälkeen sillä hain itselleni uuden puhelimen(Nokia Lumia 635) jonka takaan olevan parempi kuin edellinen ja kulahtanut Nokia E7!

PS. Yhden pienen asian olen keksinyt miten ehkä pidän blogin elossa ja siitä voisi tulla Varjossa Kasvanu blogin sellainen pieni oma juttunsa. Tätä pientä asiaa en vielä paljasta sen enempää, joten saatte pähkäillä sitä itseksenne. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti